יום שבת, 23 ביולי 2011

סדר בבאלגן


לא להבהל!
כן כן... אני יודעת בלאגן בסרטים ואני בסרטים במציאת הסרט הורוד האהוב עלי :/


לפני זמן מה נתנאלה העלתה למכירה בחנות Doll Pins. כל כך שמחתי! ראיתי את החמודים בבלוגים מחו"ל ועכשיו ניתן לרכוש אותם כאן בארץ, אצל נתאלה! 




ההזמנה הגיעה ביום חמישי והיום ישבתי וסידרתי את רוב הסרטים שלי. מגלגלים את הסרט סביב הDoll Pin ונועצים בסיכה כדי שלא יתגלגל בחזרה לבלאגן ההוא שלמעלה.




הסרטים לא מתקמטים ולא מתערבבים אחד עם השני - עושה את החיים הרבה יותר קלים ו... גם יפים לפינת היצירה :)




סידרתי את כולם בקופסת צנצנת שקסמה לי באחד המעברים במגה. יש לה look של וינטאג סבתא והיא עולה 9 ש"ח.




אני חושבת שהשבוע אני ארכוש לי עוד כמה צנצות כאלה... לא כולם נכנסו לצנצת אחת כמובן...


יום נעים :)


ליטל

5 תגובות:

  1. אההה, נראה משגע.
    גם אני רכשתי אותם לאחרונה מנתנאלה{גם את סרטי הפונפונים שיש לך} ואני ממש מרוצה מהסדר שהם עושים.
    תתחדשי, הצנצנות נפלאות
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  2. תודה רבה שולי!
    סרטי הפונפונים מטריפים! פשוט כיף רק מלהסתכל עליהם :)

    השבמחק
  3. יא, איזה יופי, צילומים משגעים של הסרטים, וגם הסדר נהדר כמובן
    נשיקות
    מקופלת

    השבמחק
  4. דוריתתת
    תודה רבה!!
    נשיקות בחזרה :)

    השבמחק
  5. איזה רעיון מדליק לארגון הסרטים! נראה לי שאני מאמצת.תודה :-)

    השבמחק