יום שישי, 14 בספטמבר 2012

שתהיה שנה מתוקה!!


ראש השנה בפתח!
התקופה האהובה מתחילה.
דף חדש, התחלות חדשות, והזדמנויות חדשות.
רוחות קרירות כבר מתחילות לנשוב בערבים.
חבל שאין לי מרפסת...( אבל להורים יש :) )
ואני כבר חושבת על כל המאפים החורפיים שאני הולכת להכין עם כוס תה ונענע ליד.
עוגת דבש זו אחת האהובות עלי!


אז אתם באמצע כל הבאלגן של ההכנות
או שאתם נהנים מהשקט ונחים לפני כל ההמולה של ערב החג?
אני מאלו שנחים :) טוב נו, אני לא המארחת..
אבל יום ראשון בבוקר כבר אהיה אצל ההורים ואעזור בהכנות לארוחה או בצילומן...

אני רוצה לומר לכם תודה על הפרגון ועל התגובות החמות שלכם, שאין כמותן, בשנה הזו!!
ולאחל לכם שנה טובה והכי מתוקה שיש :)

חג שמח!
 ליטל

8 תגובות:

  1. היי ליטל, פוסט מקסים וצילומים מדהימים! השנה, ראש השנה אצלי בהרכב מצומצם ביותר, כך שאני גם נחה בינתיים :)! בהזדמנות זו, אני רוצה לאחל לך שנה טובה, מתוקה ומוצלחת, תמשיכי לשמח אותנו עם בפוסטים הקסומים שלך!!!

    קטיה

    השבמחק
  2. ליטלי, טקסט מקסים וכמובן שגם הצילומים שלך!
    את משאירה אותי עם פה פעור כל פעם מחדש :)
    מאחלת לך שנה טובה ומתוקה, תמשיכי ליצור, ליהנות
    ולהתרגש מכל הדברים שאת אוהבת!

    השבמחק
  3. חג שמח! שתהיה שנה מלאה בהשראה!

    השבמחק
  4. שנה נהדרת שתהיה, התמונות שהעלת מאוד מאוד מגרות :) (ואני עוד יותר מתגרה מהריח של הפאי דלעת שהוצאתי השנה מהתנור ולא ממש יכולה לחתוך - שומרת אותו לארוחת הערב).

    השבמחק
  5. איך, איך שהשנה הזו תהיה מתוקה בזכות הצילומים המרהיבים שלך ובזכות המילים הכל כך מחממות לב שלך. מאחלת לך ולבני משפחתך את השנה הכי מדהימה שאפשר מכל הבחינות.
    חיבוקים
    שולי

    השבמחק
  6. ליטל המוכשרת, שתהיה לך שנה נהדרת ומלאת אור, מה זה העוגות הקטנות והחמודות האלה? הצילומים פשוט מרהיבים.

    השבמחק
  7. הבלוג שלך ממכר!! עברתי על כל הפוסטים הישנים ולא מפסיקה להתפעל!! ואווו אחד ארוך
    ובעצם, עוד אחד: ואוו

    השבמחק
    תשובות
    1. שימרית, תודה רבה על התגובה המקסימה!!
      ריגשת אותי :)

      מחק