יום שבת, 12 בנובמבר 2011

משהו פשוט לקישוט

אמא שלי למדה, כל מה שהיא כבר לא צריכה היא שואלת אם אני צריכה לפני שזה הולך לפח.
היא כבר השלימה עם העובדה שאני אוספת ואוגרת חפצים, ניירות וסתם שטויות.
לפני שבועיים היא הביאה לי את התיק שלה שכבר היה די סמרטוטי ובלוי בכדי ללכת איתו: "קחי, תחשבי מה לעשות איתו".


הבד שלו הורס! אותנטי, צבעוני, עם חרוזים ובלי חרוזים.


בסופ"ש האחרון התחשק לי ליצור משהו אבל לא כל כך היה לי כוח להתאמץ, רציתי מיני פרוייקט קליל. מהזוית של העין קרץ לי החישוק רקמה שהיה מונח על השולחן ובמחשבות צץ התיק של אמא. השילוב ביניהם מהמם בעיני.


זו התוצאה והיא כבר תלויה בחדר היצירה/עבודה שלנו.



מחכה לראות מה אמא שלי תגיד :)


שבוע טוב!


ליטל

7 תגובות:

  1. פשוט ומקסים! והתמונות שלך...בדיוק בסופ"ש הזה חשבתי עלייך, כשגיסתי הגיעה עם ה-D90 שלה ומיששתי אותה קצת...) (את המצלמה..כן..???..)

    השבמחק
  2. חחחח איזה כיף להחזיק אותה נכון???

    השבמחק
  3. יצא ממש משגע, זה תיק של אקססורייז?

    השבמחק
  4. ואוו ליטל ,איזו יצירתיות! יצא מקסים
    אני גם רוצה כזה!

    השבמחק
  5. יפיפההההההה!!! אני מאמינה שזה אחד מפריטי הקישוט מהיותר מוצלחים ומושכי עין שיש לכם שם.
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  6. מקסים , אני ממש אוהבת את השימוש החוזר , והיצירה שלו !

    השבמחק