יום רביעי, 17 באפריל 2013

Spring colors

כבר הרבה זמן שרציתי לפנות קצת זמן לעצמי ולהתחיל לשחרר ולצייר. ככה סתם בלי שום סיבה מיוחדת.
התחלתי בצבעי אקריל אבל איכשהו כל מה שציירתי היה נראה לי "לא יפה" או עמוס.
עברתי לצבעי מים. צבעים יותר אביביים ורגועים.


ישבתי ונהנתי לי מציור של פריחה אביבית בטפופי מכחול רכים.
זו יציאה מהשיגרה היומיומית וכניסה לבועה של דימיון וצבע.



הערה לעצמי: חייבת למצוא עוד זמן לציור בצבעי מים ואפילו להמשיך ולהעיז באקריל.
פשוט למרוח את הצבע ללא חשיבה מוקדמת.
הבלוג של חגית מהווה השראה אינסופית לצבע ויצירה. לדעת שאפשר לצייר בכמה
שכבות ולא הכל חייב לצאת אסתטי ומושלם. לפעמים היציאה מהקווים היא הכי יפה שיש :)


ולמי שפספס, בבלוג של קפה ויפה מחכה לכם פבלובה לבנה ומגונדרת עם תותים וקצפת במיוחד לאביב!


המשך שבוע מקסים!
ליטל


13 תגובות:

  1. כל כך יפיפה!!! את מציירת בצורה מושלמת ממש.
    נכון שזה נדוש אבל אני כל כך אוהבת את הצילומים שלך, הכי מקצועי שיש.
    האביב נראה יפה מתמיד בזכותך!!
    יום נפלא
    שולי

    השבמחק
    תשובות
    1. שולי תודה!! את גורמת לי להסמיק כל פעם מחדש :)

      מחק
  2. לא אני לא עומדת ביופי הזה!! את משהו מיוחד יקירה!
    בא לי לצייר איתך :)

    השבמחק
  3. תודה רבה, ליטל! איזו מחמאה!! הבלוג שלך יפהפה, והצילומים שלך מדהימים, אי אפשר להפסיק להסתכל עליהם!!

    השבמחק
  4. שלמות, שלמות! איך את עושה את זה?! :-)
    נשיקות!

    השבמחק
  5. מקסים מקסים מקסים! כמה כישרון

    השבמחק
  6. ליטלי! איך פספסתי את זה??? ישנתי בשמירה? לזלי שרווינג מאחוריך :)))

    השבמחק
  7. הבלוג שלך כך כך יפה. הצילומים ממש מדהימים. פשוט תענוג. כמובן שנרשמתי כמנויה, איך ארפשר שלא?

    השבמחק